MainIdean järjestämässä webinaarissa keskustelemme tyypillisistä tiedolla johtamisen kompastuskivistä ja haemme konkreettisia keinoja tehokkaaseen ja tulokselliseen tiedolla johtamiseen. 

  1. Millaista tietoa tarvitaan johtamisen tueksi? Kuka vastaa tiedon keräämisestä ja laadusta?
  2. Millä tavalla eri lähteistä kerättävä tieto yhdistetään toisiinsa? Miten asiakas- ja henkilöstökokemuksen mittaukset on kytketty osaksi muita toiminnan mittareita (KPI)?
  3. Kuinka tieto kulkee sisäisesti ja asiakkaille?
  4. Miten tiedosta johdettujen toimenpiteiden vaikuttavuutta seurataan?
  5. Miten kerätty ja analysoitu tieto tuodaan aidosti osaksi arkea?

Tervetuloa mukaan!

Webinaari on maksuton.

Tervetuloa!

AIKA

TORSTAI 14.12.2017
KLO 9.00-10.00

Ilmoittautuminen on päättynyt