Onnistuneen asiakaskokemuksen ainekset -webinaari 17.5.2018

Asiakaskokemus webinaari 17.5.2018

NOSTA ASIAKASKOKEMUS UUDELLE TASOLLE!

Kysytkö aktiivisesti nykyasiakkaidesi palautetta onnistumisestanne? Hyvä! Olet päässyt siis asiakaskokemuksen kehittämisen alkuun. Pelkkien nykyasiakkaiden kokemuksen kartoittaminen ja kehittäminen on kuitenkin vain yksi näkökulma toiminnan kehittämiseen.

Useat asiakkaamme ovat pohtineet, miten tehokkaimmin saisi myös muut sidosryhmät kuin vain nykyasiakkaat mukaan liiketoiminnan kehittämiseen. Mahdollisuuksia on monia! Kuinka hyvin tunnet esimerkiksi omat potentiaaliset, hävityt tai menetetyt asiakkaasi?

Järjestämme maksuttoman webinaarin siitä, miten hyödyt muidenkin kuin nykyasiakkaidesi kokemuksista ja näkemyksistä.

AIKA

TORSTAI 17.5.2018
KLO 9.00-10.00

 

ILMOITTAUDU TÄSTÄ