Yleisön pyynnöstä: Uusintawebinaarit marraskuussa, ilmoittaudu mukaan nyt!

Vuosi 2019 lähestyy huimalla vauhdilla! Valtaosa yrityksistä miettii jo tässä vaiheessa sitä, millä polkaista uusi vuosi käyntiin tammikuun kick-offissa. Yksi loistava keino on loppuvuoden laadullinen brändi- ja mielikuvatutkimus, jolla saadaan asiakkaan ääni mukaan heti vuoden alusta toiminnan kehittämiseen. Ota yhteyttä Kasperiin ja kysy tästä lisää!

Suuren kysynnän vuoksi järjestämme marraskuussa myös kaksi syksyn webinaarisarjamme webinaaria uudestaan! Asiakaskokemus ja työntekijäkokemus puhuttavat paljon, joten ilmoittaudu mukaan ja tule keräämään inspiraatiota siitä, miten mitata näitä yritykselle elintärkeitä asioita. Jos haluat kuitenkin keskustella työntekijäkokemuksen kohottamisesta jo nyt, ole yhteydessä alan asiantuntijaamme Johannaan!

Kasper Palin

Kasper Palin,
Asiakas- ja
brändikokemus,
markkinointi
p. 040 015 8748
kasper.palin@mainidea.fi

Johanna Hohtari,
Asiakas- ja
työntekijäymmärrys
p. 040 508 4110
johanna.hohtari@mainidea.fi