Project Description

CASE: LÄHITAPIOLA

Kulmia, MainIdea ja LähiTapiola – yhteistyötä vuodesta 2012 alkaen

”Kumppanuus ei synny hetkessä. Kulmian asiantuntijat uskaltavat haastaa – sitä arvostamme!”

LÄHITAPIOLA
Pasi Aakula
Liiketoimintajohtaja,
+358 50 561 3844
pasi.aakula@lahitapiola.fi

”Kumppanuus ei synny hetkessä. Kulmian asiantuntijat uskaltavat haastaa – sitä arvostamme!”

Kulmian, MainIdean ja LähiTapiola -ryhmän yhteistyö on jatkunut vuodesta 2012 alkaen. Tältä sivulta näet laaja-alaisen yhteistyön teemoja, joiden parissa Kulmia ja LähiTapiola -ryhmä ovat yhdessä työskennelleet.

LÄHITAPIOLA
Pasi Aakula

Liiketoimintajohtaja,
+358 50 561 3844
pasi.aakula@lahitapiola.fi

TEKEMINEN

TUTKIMUS

Myynnin johtamisen tilaa mittaava jatkuva FOKUS-mittaus.

Suurasiakastoimintojen jatkuva nykyasiakkaiden NPS-mittaus.

Pienyritysasiakkaiden hävityt- / voitetut asiakasCASEt -tutkimus PK-Seudulla.

Varainhoitoasiakkaiden hävittyjen-, voitettujen- ja nykyasiakkaiden tutkimus ja NPS.

DiSC- ja WoL-profiileja valmennusten yhteydessä.

KONSULTOINTI

LähiTapiola ryhmän myynnin johtamisen ja asiakaskohtaamisen mallin määrittely

Varainhoidon strategian, organisaation, ohjausmallien ja asiakastyön mallien uudistaminen.

Alueyhtiökohtaisten strategia-, kasvu- ja muutosohjelmien  arkeen viennin tuki ja sparraus.

DigiCenter toimintamallin alueyhtiökohtaisten tarpeiden tunnistaminen ja muutoksen läpivienti.

Outbound-toiminnan strategian ja toimintamallin määrittely (ja yhteistyökumppaneiden valinnan tuki)

Asiakaspalvelun ohjaus- ja sisäisen valmentamisen mallit

Sisäisen valmennus-Akatemian määrittely ja käynnistäminen sisältäen valmentajien rekrytoinnin ja valinnan tuen

VALMENNUS

Ryhmän johdon ja aluejohdon myynnin johtamisen valmennukset.

Myynnin lähiesimiesten (kaikki) valmentavan myynnin johtamisen valmennukset.

Aluekohtaiset johtoryhmien esimiestyön, myynnin, asiakaspalvelun ja korvauspalvelun valmennukset.

Johdon / liiketoimintajohdon henkilökohtaiset valmennukset.

Sisäisen valmennus-Akatemian valmentajien valmennukset.

Asiakaspalvelun valmentavan johtamisen ja myynnin / lisämyynnin valmennukset.

DigiCenter- ja Outbound-valmennukset